Час міленіалів поступово зміщується

Нове покоління та вибір гаджетів: погляд на технології через призму Canyon

Компанії намагаються змоделювати свій новий образ та зрозуміти нові моделі споживання. 

Олена Токар – директор з маркетингу Canyon, бренду мобільних та ПК-аксесуарів, а також розумних гаджетів, розповіла, чим відрізняються споживчі запити молодого покоління.

Юне покоління споживачів, за її словами, переживає час, коли революційні технологічні досягнення перебувають на піку розвитку. Це суттєво змінює їхнє сприйняття інновацій, бізнесу та способу життя.

Молодь вважає, що розумні пристрої мають бути на відстані витягнутої руки. Це не дивно, що вони проводять зі смартфоном у руках понад 4 години на день або більше. Адже це фактично визначає те, як сучасні споживачі розв'язують свої проблеми, отримують доступ до інформації, спілкуються, навчаються, роблять покупки та заробляють собі на життя.

Молоде покоління споживачів – яке воно

Нове покоління споживачів, яких ще називають "центеніалами" або "цифровими аборигенами" – це демографічна когорта, що йде за міленіалами – поколінням, яке народилося в період з середини 1990-х по середину 2000-х років. Центеніали найбільше знаються на технологіях і соціальних мережах, і майже всі вони з юних років користуються Інтернетом і гаджетами. Маркетологи нового століття тільки почали розуміти це покоління та його значні відмінності від міленіалів.

У що вони вірять центеніалами

Молоде покоління споживачів виросло у різні часи, та їхній розум сформований незвичайним досвідом. Їхній погляд на світ настільки ж унікальний, як і точка зору на гроші та технології. Для них технології – це не необхідність, а спосіб життя та продовження їх самих. 

Гаджети – це спосіб підтримувати зв'язок із рештою світу. Canyon помічає тенденцію до вибору продукції, яка задовольняє високі споживацькі стандарти багатофункціональності, індивідуальності та інтеграції до соціальних мереж.

Яким гаджетам надають перевагу молоді споживачі

Молоде покоління обирає гаджети, які поєднують модний дизайн, персоналізацію та високу функціональність, віддаючи перевагу розумним годинникам з розширеними можливостями моніторингу здоров'я. До прикладу, Canyon Otto SW-86, яскравим бездротовим навушникам з якісним звуком і більшою місткістю батареї та комп'ютерним аксесуарам, що забезпечують зручність та технологічну розвиненість.

Ці пристрої не просто служать повсякденним потребам, а й відображають індивідуальність споживачів і динамічний спосіб життя, стаючи невіддільною частиною соціальної та професійної взаємодії.

За межами гендерних стереотипів

Чи відрізняється вибір гаджетів за гендерними ознаками? Центеніали відходять від традиційних гендерних стереотипів, обираючи гаджети, які служать їхньому способу життя, а не підкоряються нормам, каже Олена Токар. Canyon підхоплює цей тренд, створюючи універсальні продукти, які підходять для кожного без обмежень.

Етика та екологія як фактори вибору

Центеніали схильні підтримувати компанії, які поділяють їхні цінності та прагнення до стійкого майбутнього. Вони шукають бренди, які говорять про щось більше, ніж просто специфікації та функції.

Canyon як бренд, що підтримує ідеали молодого покоління споживачів, мотивує їх бути собою, незалежно від зовнішності чи статі, і закликає змінювати світ на краще. Їхня творчість, унікальні історії, ековідповідальність та прагнення до толерантності та людяності, бажання допомагати та ділитися, а також розумне споживання, є цінним внеском у створення кращого майбутнього, – зазначає Олена Токар.

Canyon прислухається до потреб молодого покоління і постійно працює над розширенням асортименту, щоб задовольняти бажання споживачів до інновацій, індивідуального вираження та екологічності. Бренд створює продукти, які не просто дотримуються тенденцій, а й допомагають формувати їх, роблячи кожен гаджет особистим помічником, що поєднує в собі стиль, функціональність та простоту використання.