20 років прогресу: Canyon святкує ювілей на ринку мобільних та ПК-аксесуарів
Canyon, провідний бренд мобільних та ПК-аксесуарів, з гордістю оголосив про своє 20-річчя. З моменту заснування у 2003 році компанія Canyon зарекомендувала себе як інноваційний та високоякісний бренд, який задовольняє потреби своїх клієнтів у всьому світі за допомогою передових технологій. Цей знаменний ювілей підтверджує непохитну прихильність компанії до створення продуктів, які роблять використання цифрової техніки приємнішим для користувачів.
За останні два десятиріччя Canyon неухильно розвивався, пропонуючи широкий асортимент продуктів із унікальним поєднанням стилю, продуктивності та надійності. Спочатку бренд спеціалізувався на виробництві компонентів та периферійного обладнання для ПК, але потім розширив свою діяльність, почавши випускати MP3-плеєри, гарнітури та інші електронні пристрої. У 2007 році Canyon досяг небувалого успіху, представивши повністю обладнаний настільний мультимедійний ПК, що зміцнило його імідж як бренду, орієнтованого на спосіб життя користувачів.
Шлях Canyon продовжився випуском новаторських продуктів, таких як GPS-навігатори, веб-камери, навушники, гарнітури, блоки живлення та розумний годинник. Кожна категорія ще більше зміцнювала позиції Canyon як бренду, який передбачає і задовольняє потреби своїх клієнтів.
«Ми дуже вдячні нашим клієнтам, партнерам та співробітникам, які сприяли нашому успіху протягом останніх двох десятирічь» – коментує Дмитро Романенко, директор з розвитку бізнесу Canyon.
«Їх підтримка і довіра просунули нас до нових висот, дозволивши нам разом створити незліченну кількість незабутніх моментів та переживань».
Сьогодні Canyon може пишатися широкою лінійкою продуктів, яка включає аксесуари для мобільних пристроїв і ПК, а також пристрої, такі як смарт-годинник і фітнес-трекери. За минулі роки Canyon розширив свій портфель, включивши до нього 32 категорії продуктів, пропонуючи 380 SKU. Прихильність бренду до високоякісних продуктів за доступною ціною вже отримала позитивні відгуки покупців у більш ніж 30 країнах.
Однією з ключових категорій продукції Canyon в Україні є смартгодинники. Деякі з яких розроблялися у співпраці зі світовими промисловими дизайнерами та поєднують у собі стильний дизайн, передові функції та високу продуктивність.
Ще однією фокусною категорією Canyon в Україні є Bluetooth аудіопристрої, такі як TWS-навушники та гарнітури. TWS-5 та TWS-6 – це бездротові навушники, які забезпечують високу якість звуку та комфорт при використанні, а TWS-8 – бездротова стереогарнітура з функцією шумозаглушення навколишнього середовища. Гарнітура BTHS-3 є також популярним вибором серед користувачів, а ігрова гарнітура GTWS-2 – це ідеальне рішення для геймерів, які шукають високоякісний звук під час гри.
Canyon продовжить розвиватися та розширювати свій асортимент, щоб задовольнити потреби своїх клієнтів та залишатися на вершині індустрії мобільних та комп’ютерних аксесуарів.
«Ми прагнемо залишатися в авангарді трендів споживчої електроніки та віримо, що наша орієнтація на якість, доступність та екологічну відповідальність буде й надалі знаходити відгук у споживачів», – додав Дмитро Романенко.
«В залежності від того, як ми розширюємо свою присутність на ринках Східної та Західної Європи та Близького Сходу, ми розраховуємо на тісну співпрацю з нашими партнерами та клієнтами, щоб надавати продукти, необхідні їм для досягнення успіху в сучасному цифровому світі, що швидко змінюється».