AENO: новий бренд розумної побутової техніки з привабливим співвідношенням ціни та якості!
AENO – це бренд розумної побутової техніки, що виходить на ринок України. Перші продуктові категорії, які вже доступні для покупців це – очищувачі повітря, роботи-пилососи та акумуляторні пилососи, парові швабри, електрогрилі, чайники та блендери. Повний асортимент продукції бренду буде доступний протягом 2022 року.
Місія бренду – зробити розумні технології доступними для кожної людини, взяти на себе побутову рутину та звільнити людину від домашніх справ, давши можливість жити насичено та використовувати вільний час для спілкування з рідними, саморозвитку та творчості.
Портфель бренду складається з побутової техніки для дому з найбільш необхідними та інноваційними смарт-функціями. Продукти бренду створені та виготовлені в Китаї на сучасному виробництві. В асортименті бренду широкий спектр категорій:
- Техніка для створення здорового мікроклімату (очищувачі та зволожувачі повітря);
- Розумні пристрої для створення чистоти та затишку, догляду за домом та одягом (роботи-пилососи, бездротові пилососи, парові швабри, відпарювачі для одягу);
- Смарт-прилади для кухні (чайники, електрогрилі, блендери-суповарки, ручні блендери, електропіч, су-від та вакуумні пакувальники);
- Розумні пристрої для особистої гігієни (електричні зубні щітки та іригатори).
В Китаї, де створений бренд, дім – це джерело сили та натхнення. AENO – це можливість створити свій дім саме таким, місцем – для відпочинку, розвитку та задоволення, а розумна техніка AENO подбає про здоровий простір, наповнений чистотою та свіжим повітрям, і допоможе в приготуванні смачної та корисної їжі.
Основні пріоритети бренду при розробці товарів для своїх споживачів:
- Інноваційність
- Простота
- Екологічність
- Надійність
- Чесність
При створенні продуктів обираються найкращі технології в своїх категоріях.
Увага на простоті використання та найбільш затребуваних функціях.
Папір замість пінопласту, багаторазові пакети з тканини замість поліетиленових.
2 роки гарантії та сервісне обслуговування на всю нашу продукцію.
Основне переконання – покупець не повинен переплачувати за бренд.
«Ми, як одна з провідних дистрибуційних компаній в Україні, ретельно вивчили ринок та споживчу поведінку наших потенційних покупців, врахували тенденції, що проявилися під час пандемії та періодів самоізоляції. Ми вияснили, що на хвилі споживчого попиту опинилася побутова техніка. І, як з'ясувалося в результаті додаткових досліджень ринку, найбільшою популярністю користувалися такі категорії, як, очищувачі повітря, техніка для прибирання будинку і кухонна техніка. При цьому, у виборі між класичною та "розумною" побутовою технікою споживачі все частіше стали віддавати перевагу пристроям з додатковими smart-опціями. Це пов'язано, насамперед, з тим, що люди більше часу стали проводити вдома та уважніше ставляться до чистоти та затишку в приміщенні. Продуктовий портфель бренду сформований відповідно до цих трендів і включає найбільш затребувані зараз категорії.», – поділився з нами керівник відділу продажів техніки для споживачів ASBIS в Україні Тарас Мартинюк.