Frost & Sullivan 2023 рік Нагорода за новий інноваційний продукт New Product Innovation Award
Критерії передового досвіду для продуктивності світового рівня
Компанія Frost & Sullivan застосовує ретельний аналітичний процес для оцінки кількох номінантів у кожній категорії нагород перед визначенням її остаточного одержувача. Процес передбачає детальну оцінку критеріїв передового досвіду за двома вимірами для кожної номінованої компанії. Компанія Logitech виділяється за багатьма критеріями глобального середовища персональних комунікаційних пристроїв.
Інновації під час кризи
У сучасному гіперз’єднаному світі онлайн працівники очікують, що бар’єри часу та простору будуть замінені роботою в будь-який час, в будь-якому місці. Хоча гібридна робота пропонує величезні переваги, вона пов’язана зі своїм набором проблем. Працюючи з дому, багато співробітників вимушені працювати в обмеженому робочому просторі. У той же час їм потрібні кілька пристроїв, щоб залишатися повністю продуктивними та професійними. Типовому гібридному працівнику, який працює віддалено, потрібні кілька периферійних пристроїв, як-от монітор, повнорозмірна клавіатура, миша, вебкамера професійної якості з ефектом присутності та високоякісний звук. Крім того, більшість користувачів мають потребу в зарядному пристрої для телефону на столі. Разом ці пристрої створюють безладний клубок проводів у і без того обмеженому робочому просторі. Відомо, що безлад і неорганізований простір негативно впливають на продуктивність.
Коли спалахнула пандемія, компанія Logitech провела опитування кінцевих користувачів, щоб зрозуміти їхні потреби та проблемні точки роботи з дому. Пристрої Logi Dock — це абсолютно нова категорія продуктів, яка є результатом чіткого розуміння унікальних вимог користувачів, які працюють з дому.
«Коли спалахнула пандемія, компанія Logitech провела опитування кінцевих користувачів, щоб зрозуміти їхні потреби та проблемні точки роботи з дому. Пристрої Logi Dock — це абсолютно нова категорія продуктів, яка є результатом чіткого розуміння унікальних вимог користувачів, які працюють з дому». – Джейн Рупам, Віцепрезидент з досліджень, віддаленої роботи
Вони спрощують налаштування робочого простору за допомогою універсальної док-станції, яка забезпечує високоякісне аудіо, просте керування зустрічами та можливість підключати та заряджати до п’яти периферійних пристроїв USB і двох моніторів, допомагаючи співробітникам працювати продуктивніше.
Нові категорії продукції створюються не випадково. Вони вимагають продуманого підходу, який починається з виявлення проблеми користувача, що веде до інновацій із диференційованим рішенням, яке розв’язує проблему. Logi Dock є свідченням зосередженості Logitech на створенні значущих продуктів, які пропонують користувачам очевидні переваги, забезпечують просту, невимушену взаємодію і спрощують розгортання, налаштування та керування ІТ-продуктами.
Новаторський продукт, який лідирує завдяки простоті та зручності використання
Будучи піонером у новій категорії продуктів — док-станцій для співпраці, — Logi Dock базується на філософії, згідно з якою робота вдома не повинна бути компромісом. Універсальна док-станція з вбудованим гучним зв’язком об’єднує в одному компактному пристрої все, що потрібно типовому працівнику розумової праці за робочим столом. Logi Dock також дозволяє користувачам не використовувати гарнітуру, коли у них є відповідні умови. Вона оснащена елементами керування одним дотиком, щоб приєднатися та керувати зустрічами. Нарешті, в пристрої є вбудований гучномовець, оптимізований для аудіо зустрічей або музики. Logi Dock також дозволяє користувачам не використовувати гарнітуру, коли у них є відповідні умови. Вона оснащена елементами керування одним дотиком, щоб приєднатися та керувати зустрічами.
Док-станція Logi Dock, яка є пристроєм для спільної роботи, проста в налаштуванні та містить багато функцій, які роблять віддалену роботу більш продуктивною та творчою.
• Повноцінна док-станція. Logi Dock одночасно підключає до п’яти периферійних пристроїв через розетку змінного струму з USB портами і до двох моніторів через порт HDMI та DisplayPort, одночасно швидко заряджаючи ноутбук потужністю до 100 Вт.
• Аудіо бізнес-класу. Logi Dock має вбудований гучномовець і шість спрямованих мікрофонів, які допомагають чітко вловлювати голос користувача, одночасно зменшуючи небажаний фоновий шум.
• Підключення Bluetooth. Кнопка Bluetooth на задній панелі Logi Dock дозволяє користувачам з’єднати свій смартфон або планшет із Logi Dock через Bluetooth® для потокової передачі аудіо.
• Інтуїтивно зрозумілі елементи керування нарадою. Logi Dock сертифіковано для Microsoft Teams, Zoom, Google Meet, Google Voice і Tencent Meeting. Він також сумісний із звичайними програмами, що виконують виклики на більшості платформ і операційних систем в ІТ-екосистемі. Інтеграція з цими платформами дозволяє користувачам приєднуватися до будь-якої зустрічі одним дотиком і надає можливість контролювати її без використання віртуальних елементів управління.
• Повна інтеграція. Logi Dock працює з настільним застосунком Logi Tune, яка включає, серед інших налаштувань, можливість синхронізації подій календаря. Працюючи з Office 365 і Календарем Google, Logi Tune допомагає користувачам бути в курсі справ і отримувати сповіщення про майбутні наради та зустрічі.
• Легка і приємна взаємодія користувача. Інтелектуальні підсвічування в передній частині пристрою сповіщають про початок зустрічі. Великі інтуїтивно зрозумілі кнопки для приєднання до зустрічі, увімкнення / вимкнення камери, вимкнення звуку та завершення викликів забезпечують проведення зустрічі без зайвих зусиль. Маленькі, але потужні динаміки пропонують стереофонічний звук і потужну лінію низьких частот, тому користувачі також можуть слухати особисту потокову музику для дозвілля.
• Керованість корпоративного рівня. Програмне забезпечення для керування пристроями Logitech Sync надає ІТ-спеціалістам доступ до хмарних технологій моніторингу, керування та аналітики в режимі реального часу, гарантуючи, що всі підключені пристрої справні та оновлені.
• Більше ніж пристрій для дистанційної роботи. Нарешті, слід зазначити, що Logi Dock — це більше, ніж продукт для дистанційної роботи. Незважаючи на те, що він ідеально підходить для робочого столу віддаленого працівника, пристрій служить цінним доповненням до гнучкої роботи в будь-якому місці, як-от сучасні офісні приміщення, які потребують єдиної док-станції, включаючи невеликі приміщення для зустрічей, приватний офіс або фокус-кімнату. Він оснащений замком Kensington Lock, щоб пристрій можна було надійно прикріпити до столу.
Розширення можливостей користувачів і ІТ одночасно
У нещодавньому глобальному опитуванні компанії Frost & Sullivan серед бізнес-лідерів та осіб, які приймають рішення в ІТ галузі, більше третини (35%) назвали підтримку взаємодії з віддаленими працівниками головною проблемою гібридної роботи. Подібним чином 25% відповіли, що головною проблемою віддаленої роботи є відсутність належної технології та налаштування вдома. Працюючи вдома, співробітники часто залишаються напризволяще, не маючи відповідних інструментів чи вказівок. Вони працюють з набором неякісних комунікаційних пристроїв, які не сумісні між собою.
Logi Dock — це простий універсальний пристрій, який не потребує навчання співробітників і дозволяє користувачам контролювати свої зустрічі без технічних труднощів. Він розширює можливості ІТ-спеціалістів за допомогою однієї покупки, яку легко розгортати та обслуговувати, зменшуючи кількість звернень у службу підтримки та звільняючи дорогоцінні ІТ-ресурси для більш важливих завдань. Забезпечуючи належний досвід роботи з дому, компанії можуть гарантувати, що вони надійно підтримують гібридну роботу з будь-якого місця, що забезпечує задоволення користувачів та зменшує плинність кадрів.
Здатність компанії залучати та утримувати клієнтів
За короткий проміжок часу з моменту запуску Logi Dock зацікавилися і провадили глобальні організації різних масштабів. Його клієнтська база включає великі підприємства зі списку Fortune 500, а також різноманітні організації з низки галузей промисловості. Велика глобальна хімічна компанія зі списку Fortune 500 із співробітниками в понад 124 країнах використовує Logi Dock як частину своїх рішень для спільної роботи, щоб дозволити своїй групі різноманітності, справедливості та інклюзивності (DE&I) проводити зустрічі з будь-якого місця. Це дає їм змогу налагоджувати стосунки та розгортати розмови, які сприяють інклюзивності, співпраці та інноваціям без шкоди для продуктивності.
Велика компанія цифрових телекомунікаційних послуг зі списку Fortune 500 включила Logi Dock в свій набір інструментів, щоб забезпечити безперебійну гібридну співпрацю між глобальними командами в понад 30 країнах, які втілюють свої кампанії в життя, створюючи потужні нові враження та позитивний культурний вплив.
Зобов’язання щодо сталого розвитку
Logitech активно шукає нові способи ведення бізнесу, які є екологічно чистими для планети та суспільства. У 2019 році компанія приєдналася до Паризької угоди, а в 2020 році оголосила про глобальний перехід на перероблений пластик. У першому кварталі 2021 року компанія Logitech оголосила про доступність продуктів із вуглецевим маркуванням. Logitech вважає, що подібно до того, як маркування калорійності вплинуло на харчову промисловість, вуглецеве маркування є кроком вперед до зменшення глобальних викидів. У процесі впровадження Logitech розробила методологію аналізу життєвого циклу продукту для вимірювання впливу викидів вуглецю від сировини до виробництва та транспортування для використання клієнтом і, нарешті, до кінця терміну служби.
У 2021 році компанія Logitech вжила заходи, щоб стати сертифікованою і вуглецево-нейтральною компанією щодо свого продуктового портфеля, операціях і ланцюжка створення вартості. Але на цьому вона не зупинилася. Незважаючи на те, що у 2022 році компанія визнана кліматичним лідером №1 у Європі, а платформою EcoVadis була визнана однією з 1% найкращих компаній у сфері сталого розвитку у світі, її амбіції полягають в тому, щоб йти далі та стати кліматично позитивною протягом наступних десяти років.
У 2022-му фінансовому році компанія випустила нове покоління продуктів Logitech, включаючи одні з найнижчих, найміцніших, придатних для ремонту та вторинної переробки продуктів, які вона колись виготовляла. Це включає в себе цілісний підхід до екологічного дизайну, який зосереджений на створенні нового покоління продуктів із меншим рівнем впливу на середовище з використанням відповідальних матеріалів і упаковки. Паперова упаковка Logi Dock надходить із FSC™-сертифікованих лісів та інших контрольованих джерел. Таким чином, клієнти, які обирають Logi Dock, підтримують відповідальне управління лісами в світі.
Висновок
Logi Dock — це простий і дуже функціональний продукт, який покращує особистий досвід організації робочого місця. Будучи універсальною док-станцією з елементами керування зустрічами одним дотиком і вбудованим гучномовцем, вона спрощує налаштування робочого простору для віддалених і гібридних працівників.
Logitech лідирує з уявленням про те, що люди можуть працювати якнайкраще, коли вони бачать і їх бачать, коли вони можуть чути і бути почутими. Компанія раніше за своїх конкурентів усвідомила унікальні недоліки гібридної роботи та успішно подолала їх за допомогою інновацій і зосередженості на задоволенні потреб клієнтів.
За цей унікальний підхід із доданою вартістю Logi Dock отримав нагороду компанії Frost & Sullivan Global New Product Innovation Award 2023 (новий глобальний інноваційний продукт) на світовому ринку персональних комунікаційних пристроїв.
«Нові категорії продукції створюються не випадково. Вони вимагають продуманого підходу, який починається з виявлення проблеми користувача, що веде до інновацій із диференційованим рішенням, яке розв’язує проблему. Logi Dock є свідченням зосередженості компанії Logitech на створенні значущих продуктів, які пропонують користувачам очевидні переваги та забезпечують просту і невимушену взаємодію». – Джейн Рупам, Віцепрезидент з досліджень, віддаленої роботи
Що вам потрібно знати про визнання інноваційності нового продукту
Нагорода компанії Frost & Sullivan в номінації «Новий інноваційний продукт» відзначає компанію, яка пропонує новий продукт або рішення, яке унікальним чином відповідає ключовим викликам клієнтів.
Аналіз передового досвіду
Аналітики компанії Frost & Sullivan незалежно оцінювали критерії, наведені нижче.
Властивості нового продукту
- Відповідність потребам. Потреби клієнтів безпосередньо впливають і надихають на дизайн і позиціювання продукту.
- Надійність. Продукт стабільно відповідає або перевершує очікування клієнта.
- Якість. Продукт пропонує найкращу в своєму класі якість із повним набором можливостей і функцій.
- Позиціювання. Продукт відповідає унікальній, незадоволеній потребі, яку конкуренти не можуть легко відтворити.
- Дизайн. Продукт має інноваційний дизайн, який покращує візуальну привабливість і зручність використання.
Вплив на клієнтів
- Співвідношення ціни та якості. Продукти чи послуги забезпечують найкраще співвідношення ціни та якості порівняно з аналогічними пропозиціями на ринку.
- Досвід покупки клієнтів. Якість досвіду покупки гарантує клієнтам, що вони купують оптимальне рішення для задоволення їхніх унікальних потреб і обмежень.
- Задоволеність клієнтів володінням. Клієнти з гордістю володіють продуктом або послугою компанії та мають позитивні враження протягом усього строку життя продукту чи послуги
- Задоволеність клієнтів обслуговуванням. Обслуговування клієнтів доступне, швидке, якісне і без стресів
- Цінність бренду. Клієнти позитивно сприймають бренд і виявляють високу лояльність до нього
Про Frost & Sullivan
Frost & Sullivan — компанія Growth Pipeline™. Ми забезпечуємо наших клієнтів майбутнім, сформованим зростанням. Наш аналіз Growth Pipeline as a Service™ надає генеральному директору та його команді з розвитку безперервну та серйозну платформу можливостей для зростання, що забезпечує довгостроковий успіх. Щоб досягти позитивних результатів, наша команда використовує понад 60 років досвіду, навчаючи організації всіх типів і розмірів на 6 континентах за допомогою наших перевірених передових методів. Щоб забезпечити майбутнє свого Growth Pipeline, відвідайте вебсайт компанії Frost & Sullivan за адресою http://www.frost.com.
Growth Pipeline Company™
Власна модель компанії Frost & Sullivan для систематичного створення можливостей і стратегій постійного зростання наших клієнтів базується на платформі Innovation Generator™.
Ключові впливи:
- Growth Pipeline. Безперервний потік можливостей зростання
- Стратегії зростання. Перевірені передові методи
- Культура інновацій. Оптимізований досвід клієнтів
- Рентабельність інвестицій та маржа. Досконалість реалізації
- Трансформаційне зростання. Лідерство в галузі
Innovation Generator™
Наші 6 аналітичних точок зору мають вирішальне значення для охоплення найширшого спектра можливостей інноваційного зростання, більшість з яких виникає в цій стратегічній перспективі.
Аналітичні перспективи:
- Мегатренд (МТ)
- Бізнес-модель (BM)
- Технологія (TE)
- Галузі промисловості (IN)
- Замовник (CU)
- Географія (GE)